Identity & Strategy

De basis voor het ontwerp

Een heldere identiteit, bepaalt de mate van succes

Onze strategen denken met onze klanten na over Identity & Strategy, omdat wij ervan overtuigd zijn dat een product pas echt goed is als er is nagedacht over de toekomst van het product, maar misschien nog belangrijker, als je er een gedeelte van de identiteit van een organisatie in herkent.

Onze diensten gaan van analyse tot het helemaal opnieuw ontwikkelen van een identiteit. Een product is een belangrijke factor in het visitekaartje van een organisatie en maakt, als het goed is, waar wat je als organisatie belooft. Daarom beginnen onze designers altijd met een grondige analyse van de merkidentiteit en van de trends die relevant zijn voor de organisatie. Als dit duidelijk is wordt het productportfolio en de samenhang met de doelgroepen geanalyseerd.

Bij studioMOM vinden we dat ontwerpen moeten verrassen en tegelijk baanbrekend effect moeten hebben. Maar vooral vinden we het belangrijk dat een ontwerp uniek is en identiteit geeft aan jouw organisatie. Daarom hebben wij de Identity & Strategy methode ontwikkeld, zodat je je product ideeën gelijk kunt plotten op bijvoorbeeld je identiteit, de markttrends en je huidige collectie. Door  te starten met een Identity & Strategy traject garandeer je dat je producten waarde toevoegen aan jouw unieke merk. 

 

 

 

Meer weten over onze diensten?