Identity & Strategy
Wie snel en effectief de markt wil betreden met nieuwe ontwerpen en producten kan maar beter zijn merkidentiteit op orde hebben. Niet alleen consumenten vinden die herkenbaarheid fijn. Voor designers geeft een helder merk ongekende focus, inspiratie én begrenzing. Op een stevig fundament kun je immers goed bouwen. Dus zodra dat er is, maak je snelle slagen in je product design, CMF design en de ontwikkeling van je collectie.
Een sterke identiteit is een voorwaarde voor een succesvol merk. Daarom denken we met klanten mee hoe die identiteit scherper kan. En hoe die merkidentiteit zijn weerslag kan krijgen in nieuwe modellen. Je wilt immers de identiteit van je merk terugvinden in al je producten. En andersom: een ontwerp moet zo uniek zijn dat het de identiteit van je merk versterkt.
Je product is je belangrijkste visitekaartje. Het moet waarmaken wat je als merk belooft. Daarom beginnen we graag met een inventarisatie van alles waar je merk voor staat, wat er al gedaan is om de identiteit neer te zetten. Dat analyseren we grondig en extrapoleren het naar één helder overzicht. Vervolgens verkennen we samen de relevante trends. Tot slot houden we je productportfolio tegen het licht om te kijken hoe we je merk nog aantrekkelijker kunnen maken voor je doelgroepen.
Of het nu gaat om een nieuwe productlijn, een bestaande identiteit of een compleet nieuw merk. Start met een Identity & Strategy traject en je weet zeker dat je nieuwe producten het merk gaan versterken.