Werken met studioMOM

Van concept naar marktwaarde

studioMOM

StudioMOM is een open, onderzoekende familie van creatieve optimisten. Hongerig naar de best mogelijke oplossing. Vragen van opdrachtgevers wakkeren onze nieuwsgierigheid aan, prikkelen ons analytische brein en ontketenen een stortvloed aan wedervragen, associaties en ideeën.

Gelukkig schuilt er ook een praktische, behulpzame professional in ons. Met onze blik op het merk, de belevingswereld van gebruikers en de laagst mogelijke footprint zijn we ijzersterk in schrappen en schaven. Zodat alleen de allerbeste en mooiste oplossing overblijft.

Identity & Strategy

Hoe kun je vernieuwen en tegelijkertijd trouw blijven aan je merk? Ons antwoord: door scherpere keuzes te maken in je productontwerpen, materialen, kleuren, finishes én in je totale collectie. Om die stap te zetten, brengen we eerst alle merkwaarden bijeen in één overzicht. Die zetten we samen af tegen de behoeften van je doelgroep, trends en relevante concurrenten. Zo ontstaat een fundament waarmee jouw merk een ongekende focus krijgt.

Productdesign

Een nieuw product is een complexe puzzel. Want hoe ontwerp je het meest aantrekkelijke, realiseerbare product met de laagst mogelijke footprint? Die puzzel lossen we voor je op. Met research, stapels schetsen, modellen en het zo vroeg mogelijk testen van verschillende concepten. Alles moet technisch kloppen. Maar product design is meer dan het volgen van logica. Een goed ontwerp heeft ook altijd iets magisch…

CMF-design

Je keuze voor kleur, materiaal of finish kan de verkoop van een product maken of breken. Daarom is design van Colour, Material en Finish (CMF) bij ons een sterk ontwikkelde discipline. Want een zacht oppervlak of een goed ontworpen icoon kan de weg wijzen in het gebruik. Maar CMF kan ook ingezet worden om structuur aan te brengen in je productportfolio en de identiteit van je merk krachtiger neer te zetten.

Meer weten over studioMOM?